Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Oturs dag.

Av sophie uhlin - 7 december 2009 20:47

Ska aldrig dessa oturs fyllda dagar sluta? Jag tror han där uppe inte tycker om mig.

Andra advent har precis passerat och snart kommer tredje, i nästan alla fönster ser man stjärnor och ljusstakar. Är det bara jag som hatar julen? visst, jar har också stjärnor och ljusstakar men jag hatar verkligen julen. Det är för mig den värsta tiden på året och det har det alltid varit. Nästan.

Ibland blir jag så frustrerad över vad folk kan vräka ur sig när dom "skojar" förstår de inte att det kan såra? alltså riktigt såra? visst, jag är inte oskyldig när det gäller att vräka ur sig dumma saker. Men det är väl i princip ingen. Man tycker ändå att när det kommer till personer som faktist ska stå en nära så borde dom ju vara med en och inte emot en?.

Vi har alltid ställt upp, alltid funnits, alltid gjort som de har sagt. Men gör de någonsin samma sak tillbaka?

vem är det som bryr sig på alla uppvaktingsdagar?

vem är det som köper blommor för att göra de glada?

Men det är klart... fortsätt med det vanliga ni. Tänk inte på att man faktist kan bli ledsen.

Jag kan väl bara säga att det har verkligen varit en TYPISK måndag idag.

Hoppas ni har det bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie uhlin - 16 juni 2010 15:23

Jag måste själv säga att jag är otroligt dålig på att uppdatera i min blogg. Saken är den att jag har inte haft något direkt att skriva om, jag tycker att det står samma saker i alla bloggar och vad är det för roligt att läsa om samma saker all the...

Av sophie uhlin - 16 januari 2010 00:10


Hej alla glada! Nu vad det ett nedrans tag sen jag skrev i bloggen, men det spelar väl ändå ingen roll när ingen läser den? :P Hur som helst är det fredag idag och kvällen har varit näst intill deprimerande. Vi har absolut inte gjort ett skit v...

Av sophie uhlin - 18 december 2009 21:10

Hej allihopa där ute i kylan! det är - 21 grader utanför mitt fönster, och jag har tänt ljus i hela lägenheten. Det är så mysigt! Idag har jag varit på stan och handlat julklapp åt min älskade Tom. Han kommer bli så glad! Imorgon ska vi tit...

Av sophie uhlin - 14 december 2009 21:07

hej! Det snöar ute just nu men jag ser fortfarande ingen skillnad på marken. Jag är så glad att det ÄNTLIGEN kommer snö! Nåja. Helgen som var, var faktist riktig bra, i lördags kom Empan hit och hon hade sin kille med sig ( jag hade inte träf...

Av sophie uhlin - 24 november 2009 23:42

Hej och goddag!  här kommer dagens blogginlägg. Så för alla er som inte riktigt vet vad jag menar med "Hi" så är det ett smeknamn min familj använder. Det var så jag uttalade mitt namn när jag var liten. Och det låter väl i alla fall lite likt ...

Presentation


För jag har mitt glada barnasinne kvar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards