Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

sömnproblem.

Av sophie uhlin - 16 januari 2010 00:10

Hej alla glada!

Nu vad det ett nedrans tag sen jag skrev i bloggen, men det spelar väl ändå ingen roll när ingen läser den? :P

Hur som helst är det fredag idag och kvällen har varit näst intill deprimerande.

Vi har absolut inte gjort ett skit varken jag eller Tom. Jag somnade utslagen och sov någon timme och nu är det helt omöjligt att somna. Tom sover redan och verkar må så gott :)

Vad har vi mer missat?

Jo, jag kom in på kockutbildningen som jag så gärna ville gå. Den börjar nu på måndag med full rulle!

Jag har sagt upp min lägenhet och vi får bo här tills sista Mars. Men innan dess har vi nog flyttat in i tvåan :)

Det stämmer! vi ska köpa en tvåa. Den är superfin verkligen! lite otur att det ligger en bit bort bara. Lite jobbigt att ta bussen från gångviken, sedan byta i ljustadalen. De slutar gå klockan sju på kvällen också, vilket är lite dumt.

Tom har ju planerat att köpa bil någon gång i den närmsta framtiden och tills dess måste det helt enkelt funka. Förhoppningsvis så har han fixat det tidigare :)

nåja...

Vad har vi mer?

Jo, Min lillebror ska flytta ifrån Sundsvall. Men det är väl inte bara han som gör det.

Tycker det är väldans jobbigt då vi stått varandra så nära genom alla år och vi har alltid hängt ihop.

Vi har glidit i från varandra på den senaste tiden. Från och med att han berättade att han inte ville vara kvar här. Jag blev förståss sur och sårad då jag vet vad det innebär...

Men det är ju klart. Man kan väl inte ha syrran som prio hela livet ut?

Många funderingar.

Jag längtar så mycket tills att vi ska flytta! Att dela en lägenhet på 30kvm är inte det roligaste!

Ska skriva kontrakt på torsdag, sen så får vi se vilket datum det blir när vi flyttar in!

Hoppas på att det blir bättre väder imorgon också. Då man kanske kan gå ut på en promenad med mina fina voffsingar!

Över och ut, Klart slut.

Sophie

  Blaise.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie uhlin - 16 juni 2010 15:23

Jag måste själv säga att jag är otroligt dålig på att uppdatera i min blogg. Saken är den att jag har inte haft något direkt att skriva om, jag tycker att det står samma saker i alla bloggar och vad är det för roligt att läsa om samma saker all the...

Av sophie uhlin - 18 december 2009 21:10

Hej allihopa där ute i kylan! det är - 21 grader utanför mitt fönster, och jag har tänt ljus i hela lägenheten. Det är så mysigt! Idag har jag varit på stan och handlat julklapp åt min älskade Tom. Han kommer bli så glad! Imorgon ska vi tit...

Av sophie uhlin - 14 december 2009 21:07

hej! Det snöar ute just nu men jag ser fortfarande ingen skillnad på marken. Jag är så glad att det ÄNTLIGEN kommer snö! Nåja. Helgen som var, var faktist riktig bra, i lördags kom Empan hit och hon hade sin kille med sig ( jag hade inte träf...

Av sophie uhlin - 7 december 2009 20:47

Ska aldrig dessa oturs fyllda dagar sluta? Jag tror han där uppe inte tycker om mig. Andra advent har precis passerat och snart kommer tredje, i nästan alla fönster ser man stjärnor och ljusstakar. Är det bara jag som hatar julen? visst, jar har oc...

Av sophie uhlin - 24 november 2009 23:42

Hej och goddag!  här kommer dagens blogginlägg. Så för alla er som inte riktigt vet vad jag menar med "Hi" så är det ett smeknamn min familj använder. Det var så jag uttalade mitt namn när jag var liten. Och det låter väl i alla fall lite likt ...

Presentation


För jag har mitt glada barnasinne kvar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards