Alla inlägg under juni 2010

Av sophie uhlin - 16 juni 2010 15:23

Jag måste själv säga att jag är otroligt dålig på att uppdatera i min blogg.

Saken är den att jag har inte haft något direkt att skriva om, jag tycker att det står samma saker i alla bloggar och vad är det för roligt att läsa om samma saker all the time?

Det måste stå något nytt, något häpnandsväckande för att männsikor som läser ska tycka att det är intressant att läsa och därmed får man otroligt med kommentarer.

Som en del har ju flera tusentals som läser och beundrar. Men jag platsar inte med dom.

Här läser endast mina kära och det gör mig otroligt nöjd.

Nåja, tillbaka om nytt och häpnandsväckande? vad kan jag göra för att tillfredställa mina kära läsare? Att berätta om skolan & diverse det är ju mest bara tråkigt.

Så vad ska man berätta om tro?

Ja, jag gjorde ett försök till att baka alldeles nyss, men det visade sig att det saknades en DL socker för att det skulle räcka, men jag tog det som var kvar och använde mig utav olika intressanta saker till min kaka, vad det nu blir. Det blir en Chokladkaka a la sophie i alla fall.

Men hur kommer det sig egentligen att jag skriver just nu idag?

Jo, därför jag sitter i väntan på min kära syster som förhoppningsvis är på väg hit till mig.

Men vad jag tror så är hon fortfarande hemma och fixar med något spännande.

Hon är en sån där person som tar en välldans tid på sig förstår ni.

Halv fyra är klockan, och min blivande make är inte alls påväg hem ännu.

Ja, det är väl dags att titta till min vackra kaka innan den blir bränd.

Ni får läsa någon annans blogg i stället.

Fridens

Sophie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


För jag har mitt glada barnasinne kvar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards